توجه برنامه نامزدی ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری

توجه: برنامه نامزدی ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری اخبار فرهنگی و هنری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی امضای تفاهم‌نامه بین کشور عزیزمان ایران و عراق جهت توسعه دو میدان یکسان نفتی

وزیر نفت عراق از امضای تفاهم‌نامه بین کشور عزیزمان ایران و عراق جهت توسعه دو میدان یکسان نفتی طی امسال یا سال آینده خبر داد.

امضای تفاهم‌نامه بین کشور عزیزمان ایران و عراق جهت توسعه دو میدان یکسان نفتی

امضای تفاهم نامه بین کشور عزیزمان ایران و عراق جهت توسعه دو میدان یکسان نفتی

عبارات مهم : ایران

وزیر نفت عراق از امضای تفاهم نامه بین کشور عزیزمان ایران و عراق جهت توسعه دو میدان یکسان نفتی طی امسال یا سال آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، جبار علی حسین اللعیبی، وزیر نفت عراق بعد از دیدار با بیژن زنگنه، وزیر نفت در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار مذکور اظهار کرد:نشست امروز در چارچوب نشست پیشین و جهت توسعه روابط با جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در صنایع نفت و گاز بود.

امضای تفاهم‌نامه بین کشور عزیزمان ایران و عراق جهت توسعه دو میدان یکسان نفتی

وی با تاکید بر اینکه این که روابط تهران-بغداد بسیار مستحکم هست، افزود: ما در این دیدار راجع به همکاری های یکسان در خصوص انتقال نفت کرکوک به پالایشگاه های کشور عزیزمان ایران بحث کردیم.همچنین در زمینه برداشت از میدان های یکسان نفتی صحبت کردیم و پیشرفت خوبی در مذاکرات داشتیم و قرار شده است است که کمیته های فنی دوطرف بیش از پیش فعال شوند. امسال یا سال آینده تفاهم نامه مشترکی در زمینه تولید نفت از دو میدان یکسان (خرمشهر و نفت شهر جنوبی) امضا خواهد شد.

وزیر نفت عراق بهره برداری از گاز عراق، آموزش کارآموزان، ارسال تجهیزات کشور عزیزمان ایران به عراق و انتقال گاز کشور عزیزمان ایران به بغداد و بصره را محورهای مورد مذاکره با وزیر نفت کشور عزیزمان ایران بیان کرد و افزود: جلسه امروز در تکمیل سفر پارسال وزیر نفت کشور عزیزمان ایران به بغداد است تا بتوانیم به نتیجه های مطلوب طرفین دست یابیم.در دیدار امروز همچنین به بازار جهانی نفت نیز پرداختیم و خواستار این شدیم همکاری هایمان در شرکت کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) زیاد شود. این سفر بسیار خوب و پربار بوده است.

وزیر نفت عراق از امضای تفاهم‌نامه بین کشور عزیزمان ایران و عراق جهت توسعه دو میدان یکسان نفتی طی امسال یا سال آینده خبر داد.

اللعیبی درمورد اینکه آیا کشور عزیزمان ایران و عراق در اوپک جهت تثبیت و زیاد کردن قیمت جهانی نفت با هم همکاری خواهند کرد، توضیح داد: عراق به طور کامل به مصوبه های اوپک احترام می گذارد و ما از طرف دولت عراق دستور داریم که باید به مصوبه های اوپک پایبند باشیم.

واژه های کلیدی: ایران | بغداد | همکاری | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار