توجه برنامه نامزدی ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری

توجه: برنامه نامزدی ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری اخبار فرهنگی و هنری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث دستبـرد 2 برادر به شـرکت‌ها با اسلحه قلابی

دو برادر که با همدستی دوستشان، شرکت‌های فروش دستگاه‌های معدن‌یاب را مورد سرقت‌های مسلحانه قرار می‌دادند، از سوی پلیس پایتخت دستگیر شدند. 

دستبـرد 2 برادر به شـرکت ها با اسلحه قلابی

عبارات مهم : ایران

دو برادر که با همدستی دوستشان، شرکت های فروش دستگاه های معدن یاب را مورد دزدی های مسلحانه قرار می دادند، از سوی پلیس پایتخت دستگیر شدند.

به گزارش جام جم، ظهر 21 شهریور امسال، سه مرد مسلح از شرکتی شخصی در خیابان خلیج فارس پایتخت کشور عزیزمان ایران دزدی کردند. با اطلاع پلیس از ماجرا، پرونده ای با عنوان دزدی مسلحانه تشکیل و جهت پیگیری در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار گرفت.

مالباخته به کارآگاهان گفت: ساعت 12 ظهر امروز، سه نفر وارد دفترم شدند و راجع به خرید برنج صحبت کردند. سپس به بهانه صرف ناهار از دفتر بیرون رفتند و دو ساعت بعد برگشتند، ولی به محض ورود، دو نفر از آنها سلاح کمری ارزش را درآوردند و نفر سوم هم افشانه اش را خارج کرد. آنها دست و پای مرا بستند و 30 میلیون تومان وجه نقد و کیف شخصی ام را دزدیدند و متواری شدند.

دستبـرد 2 برادر به شـرکت‌ها با اسلحه قلابی

ماموران جهت بررسی صحنه جرم به محل دزدی مراجعه کردند و متوجه شدند مالباخته بخشی از ماجرا را کتمان کرده هست. او دوباره مورد تحقیق قرار داده شد و این بار گفت به شکل غیرقانونی در زمینه فروش دستگاه های معدن یاب فعالیت می کند و سارقان مسلح هم به عنوان خریدار این دستگاه ها به دفتر او مراجعه کرده و چند دستگاه معدن یاب به ارزش تقریبی هر کدام 30 میلیون تومانش را دزدیده اند.

درحالی که تحقیقات جهت شناسایی سارقان ادامه داشت، پرونده مشابه دیگری نیز به پلیس ارجاع و مشخص شد متهمان با شناسایی شرکت های محل خرید و فروش دستگاه معدن یاب، اقدام به دزدی ده ها دستگاه از آنها کرده اند. مالباخته دوم گفت: مدتی پیش فردی ناشناس جهت خرید چند دستگاه معدن یاب به شرکتم آمد. در مرحله اول 600 هزار تومان بیعانه داد، ولی هنگامی که روز بعد همراه دو نفر دیگر جهت پرداخت بقیه پول و گرفتن دستگاه ها آمدند، ناگهان سلاح کشیدند و بعد از بستن دست و پایم، بیش از ده دستگاه دزدیدند و فرار کردند.

دو برادر که با همدستی دوستشان، شرکت‌های فروش دستگاه‌های معدن‌یاب را مورد سرقت‌های مسلحانه قرار می‌دادند، از سوی پلیس پایتخت دستگیر شدند. 

سرانجام کارآگاهان با انجام تحقیقات تخصصی، دو برادر 30 و 41 ساله به نام های صادق و قباد را در غرب کشور شناسایی و 16 مهر دستگیرشان کردند. در بازرسی از مخفیگاه آنها نیز دو قبضه سلاح کمری کشف شد. این دو برادر در بازجویی ها به دزدی مسلحانه از شرکت های محل خرید و فروش دستگاه های معدن یاب اعتراف و همدست خود را معرفی کردند. طولی نکشید او نیز در غرب کشور دستگیر شد. همچنین خریدار دستگاه های مسروقه هم در پایتخت کشور عزیزمان ایران دستگیر و در بازرسی از محل فعالیتش ده ها دستگاه معدن یاب مسروقه کشف و به پایگاه انتقال یافته شد.

سردار حمیدرضا یاراحمدی، سرپرست پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ گفت: متهمان در ادامه تحقیقات به دو فقره دزدی مسلحانه مشابه دیگر در پایتخت کشور عزیزمان ایران و کرج هم اعتراف کردند و مالباخته ها نیز به پلیس دعوت شدند.

به گفته وی، متهمان با قرار بازداشت قانونی در اختیار پایگاه یکم قرار دارند و تحقیقات تکمیلی جهت شناسایی سایر جرایم ارزش در جریان است.

دستبـرد 2 برادر به شـرکت‌ها با اسلحه قلابی

با اسلحه قلابی دزدی می کردیم

برادر بزرگ تر طراح این دزدی هاست. او بعد از این که نقشه دزدی ها را کشید، همراه برادرش به پایتخت کشور عزیزمان ایران آمد و از چهار شرکت دزدی کردند. او در گفت وگو با جام جم به تشریح دزدی های خود پرداخت.

دو برادر که با همدستی دوستشان، شرکت‌های فروش دستگاه‌های معدن‌یاب را مورد سرقت‌های مسلحانه قرار می‌دادند، از سوی پلیس پایتخت دستگیر شدند. 

چند وقت است دزدی می کنید؟

از خرداد امسال دزدی ها را شروع کردیم.

چطور طعمه ها را شناسایی می کردید؟

دستبـرد 2 برادر به شـرکت‌ها با اسلحه قلابی

آگهی آنها را در اینترنت و روزنامه ها می دیدیم و به عنوان خریدار با آنها قرار می گذاشتیم.

اسلحه را چطور تهیه کردید؟

آنها قلابی بودند. از اسباب بازی فروشی خریدیم.

چطور دزدی می کردید؟

به بهانه خرید به شرکت می رفتیم و با تهدید، دستگاه های گنج یاب را دزدی می کردیم. بعد از دزدی دستگاه ها را به قیمتی پایین به یک مالخر می فروختیم.

چرا دستگاه های فلزیاب دزدی می کردید؟

کار این شرکت ها غیرقانونی بود و فکر می کردیم شکایت نکنند.

چقدر از این دزدی ها پول به دست آوردید؟

حدود 46 میلیون تومان. البته ارزش دستگاه ها بیش از 70 میلیون تومان بود.

فقط در پایتخت کشور عزیزمان ایران دزدی می کردید؟

نه، سه شرکت در پایتخت کشور عزیزمان ایران و یک شرکت در کرج.

فکر می کردید دستگیر شوید؟

نه. ما بعد از هر دزدی به شهر خودمان باز می گشتیم. هنگامی که پولمان تمام می شد دوباره می آمدیم.

پشیمان نیستی؟

خیلی. من شغل خوبی داشتم و با این کار شغلم را از دست می دهم.

واژه های کلیدی: ایران | دستگاه | تحقیقات | شناسایی | پلیس پایتخت | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار